کلیه قیمت ها در فروشگاه هلاله روزانه بروز رسانی و به نرخ روز درج می گردد.

>>جهت دریافت قیمت با واتساپ در تماس باشید<<

شیور یا سه تیغه

شیور یا سه تیغه

جایگزینی ریش تراش

تیغ و ژیلت دو وسیله ای هستند که ریش تراش ها جایگزین آن ها شده اند. یکبار مصرف و آسیب رسان بودند. حساسیت های پوستی، خارش، جوش و قرمزی پوست از جمله نتایج استفاده آن ها بود.

تکنولوژی به کمک افراد آمد و تحولی کاربردی در اصلاح با تیغ ایجاد نمود. این جایگزینی به شما می‌گوید یک بار هزینه کن ولی بارها استفاده کن. علاوه بر این رضایت داشته باش و شادابی پوستت را مشاهده کن.

برخی از این نوع ریش تراش ها به صورت ست اصلاح در بازار ارائه می‌شوند. ارزش خرید آن ها بالا می‌رود. زیرا در یک پک محصولی، انواع لوازم جانبی کاربردی و مورد نیاز خود را پیدا می‌کنید.

نه تنها اصلاح صورت بلکه قسمت های مختلف بدن نیز با این ابزار جانبی انجام می‌شود. به طور حتم این نمونه از محصولات طرفداران زیادی دارد.

ریش تراش فویلی یا چرخشی ، کدام یک را بخریم؟ انتخاب بین دو ماشین اصلاح قبل از هر چیز به شناخت کافی ویژگی های آن ها بستگی دارد.

شما اول باید بدانید نوع عملکرد و قابلیت های دستگاه های مورد نظر چه هستند. اینکه ریش تراش چرخشی بهتره یا فویلی به تطابق ویژگی هایش با شرایط صورت شما بر می‌گردد.

پوست شما حساس است یا غیر حساس؟ تار ریشتان ضخیم است یا نازک؟ ته ریش دوست دارید، ریش مدل دار می‌گذارید یا اصلاح کامل انجام می‌دهید؟ چقدر می‌توانید هزینه بکنید؟

ریش تراش فویلی

ریش تراش فویلی دو تا چهار تیغه دارد. این تیغه ها زیر یک ورقه فویلی که شبکه مانند است ( منفذ دار) قرار گرفته اند. تیغه ها در جهت رفت و برگشت حرکت دارند.

پس در صورت استفاده باید آن را مستقیم روی پوست بکشید. تیغه ها پشت فویل هستند، بنابراین تماسی با پوست شما ندارند. منافذ شبکه موها را از روی صورت بلند می‌کند و در اختیار تیغه ها می‌گذارد.

برش ساده و مستقیم در نهایت انجام می‌گیرد. اصلاحی تمیز و با دقت نصیب پوست تان می‌شود. رعایت این نکته که دستگاه را فقط باید در یک خط راست حرکت دهید ممکن است وقت گیر شود. اما در عوض اگر ریش مدل دار و پروفسوری را می‌پسندید، برایتان خطوط مستقیم ایجاد می‌کند.

مزایای ریش تراش فویلی

  • عدم تماس تیغه ها باعث می‌شود بافت پوست شما آسیب نبیند. پس سوزش و آسیبی در ناحیه اصلاح متوجه نمی‌شوید.
  • هر روز می‌توانید از آن استفاده کنید. زیرا فویل شبکه مانند موهای ریز و نازک را بلند کرده و برش را آسان می‌کند. این اتفاق به دقت بالای دستگاه کمک می‌کند. در نهایت پوستی یکدست و تمیز پیدا می‌کنید.
  • تعداد تیغه های زیاد در این ماشین ، عملکرد آن را باب میل بسیاری از افراد قرار داده است. اگر واقع بین باشیم و منطقی، چهار تیغه بهتر از سه تیغه عمل می‌کند.
  • موهای پای گوش، خطوط ریش و داشتن ته ریش با ریش تراش فویلی قابل دستیابی است. برای این کار فقط و فقط باید به شکل رفت و برگشتی آن را روی صورت بمالید. غیر از این باشد نتایج مورد نظر به دست نمی‌آید.

ریش تراش چرخشی

ریش تراش های چرخشی دارای تیغه های گرد هستند. معمولا در این مدل سه تیغه دیده می‌شود. اما گاهی می‌توان نمونه های با کیفیت چهار تیغه ای نیز در بازار دید.

دوار بودن تیغه ها باعث می‌شود که نیازمند حرکات چرخشی یا دایره مانند باشد. تیغه ها در تمامی جهات حرکت دارند. افرادی که موهای ریش شان در جهات مختلف رشد می‌کند به این نوع نیاز بیشتری پیدا می‌کنند.

به این دلیل که در اصلاح صورتشان موفق تر عمل می‌نماید. اما یک نکته قابل توجه و مهم اینجا وجود دارد. مدل تیغه باعث می‌شود قسمت هایی از پوست خود که صاف نیست همانند چانه را به راحتی اصلاح نمایید.

برای تار های ریش پر پشت و ضخیم، موفق تر عمل می‌کند. اما متاسفانه باعث آسیب بافت صورت های حساس و سوزش آن برای برخی مصرف کننده ها شده است.

مزایای ریش تراش چرخشی

  • افرادی که مدت هاست صورت خود را اصلاح می‌کنند بهتر است در انتخاب به ریش تراش چرخشی توجه کنند. به نظر می‌رسد این افراد پوست شان از مرحله حساس گذشته و دچار آسیب هایی هم چون سوزش نشود.
  • اصلاحی سریع را با این مدل می‌توانید تجربه کنید. انعطاف پذیر بودن تیغه ها و حرکت در تمام زوایا باعث اصلاح تمامی قسمت های صورت می‌شود. کاری که شاید ریش تراش فویلی از عهده آن بر نیاید.
  • نیازی به استفاده روزانه از این نمونه ماشین نیست. اجازه دهید کمی تار های موی صورت شما بلند شود. با این کار عملکرد رضایت بخش تری از آن خواهید دید.
  • عمر بالای تیغه ها

راهنمای انتخاب ریش تراش

با دو نوع ریش تراش فویلی و چرخشی و قابلیت های متفاوت و گاها یکسان آن ها آشنا شدید. حالا بایستی از خود سوال بپرسید. شما و نوع انتظار تان برای اصلاح صورت با کدام مورد تناسب دارد.

برند تولید کننده ریش تراش های فویلی و چرخشی هم در کیفیت و هم قیمت تاثیر دارد. انواع با کیفیت از لحاظ اقتصادی در سطح بالاتری هستند. اما دوام و استحکام بیشتری در نتیجه مرغوب بودن دارند.

برند فیلیپس ریش تراش چرخشی و برند براون ریش تراش فویلی را به طور انحصاری تولید می‌کنند. اما برند پاناسونیک در تولید هر دو نوع با این دو شرکت معتبر رقابت می‌نماید.

این سه برند در تولید بهترین ها پیش تازند. بیشترین سهم بازار پیش رویتان در این زمینه از محصولات آن هاست. در انتخاب صحیح دقت نمایید.

انتخابی اصولی در ریش تراش

راهنمای انتخاب ریش تراش از بین دو نمونه فویلی و چرخشی یک جمله مهم را عنوان می‌کند. اول پوست خود و سلایقت را بشناس. زیرا در انتخاب بایستی بر این اساس اقدام کنید.

ریش تراش های معرفی شده هر کدام برای نوع خاصی از پوست و عملکردی متفاوت طراحی شده اند. یکی خطوط صاف ایجاد می‌کند و دیگری در همه جهات عمل می‌کند.

تفاوت های بسیاری بین آن هاست. انتخاب اصولی و دقیق، وسیله ای ماندگار و همیشگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در غیر این صورت نه تنها پولتان هدر می‌رود، بلکه به بافت پوست خود آسیب می‌رسانید.

اصلاح صورت و ظاهری مرتب بایستی هدف انتخاب شما باشد. هر کدام که شما را به این مقصود می‌رساند و با سلیقه شما جور است، مناسب تر است.